Translate

уторак, 8. фебруар 2011.

GDE SAM POGRESILA???????

Ova neprijatnost mi se desila pre nekoliko dana,nisam kopirala kompletnu prepisku, jer je i ovo kopirano predugacko, ali ukratko, upitala sam doticnu osobu da li mi moze izraditi kalup  "BUBRECE SRCE", i prilozila mu sliku,njegov prvi odgovor je bio da je to prosto kao pasulj, samo mu trebaju dimenzije....a onda sledi ova katastrofa  Aleksandra Milenkovic фебруар 6 у 11:00 пре подне
Original nemam, jer kalupa nigde vise nema, u bukvalnom smislu,a dimenzije su 10x10, u njega bih izlivala gips.Ako ste zainteresovani da ih pravite, mogu Vam skinuti, u slikama, jos modela koji se traze, a traze se, jer firma koja ih je pravila ne radi vise.Recite da li mi mozete ovaj odraditi i koja je cena.
фебруар 6 у 11:52 пре подне Пријави
Aleksandra- dimenzije srca ne mogu nikako biti tih dimenzija 10*10(čega cm,baba ili žaba ?) jer je to trodimenzionalni oblik,dakle fali vam i treća dimenzija koju ne znam kolika je ?
Niste ispratili onaj link koji sam vam dao,pa vas molim da pročitate detaljno uputstvo sa ovog linka-
http://www.facebook.com/topic.php?uid=371453948793&topic=18117
To vidim jer mi opet postavljate nelogična pitanja,da ne kažem nesuvisla!!??
Dakle sve je moguće uraditi ali Vi morate shvatiti da ja ne mogu da skinem kalup sa vaše ideje ili crteža već mi treba original predmeta a to moram da uradim na cnc mašini ,a to košta ...i td .....i td....
MOLIM VAS PROČITAJTE ONA DVA LINKA KOJA SAM VAM POSLAO PA MI SE ONDA JAVITE.
Aleksandra Milenkovic фебруар 6 у 12:28 по подне
link koji ste mi poslali http://www.facebook.com/topic.php?uid=371453948793&topic=18117 je nereprezentativan za bilo kog profesionalca, jer je najobicnije tracarenje i pljuvanje.Nisam znala da trebamo zubara uciti kako da popravlja zube , slikara kako da koristi cetkicu...Ako Vam ja ili bilo ko drugi ko Vam se javi za kalup, a ne razume se u tehniku njihovog izlivanja, treba sve sazvakati...onda to nije to.Vi kao profesionalac biste trebali sami po orjentacionim dimenzijama 10x10cm i slici koju sam Vam dala zakljuciti koja je treca dimenzija.Znam ja da Vase vreme kosta, rad jos vise, ali isto tako znam da se treba i sam zaloziti i pomuciti, ako zelite da radite i plasirate svoj proizvid, a nikako pljuvati po ljudima koji Vam se obrate.Moram Vam reci da sam cula za Vas da ste losi, ali sam Vas i bez obzira na tu pricu kontaktirala i vidim da sam pogresila.Kalup mi nije potreban po cenu ponizavanja.Nastup Vam je pogresan, a mogli ste napraviti posao ne samo u Srbiji , vec i u Hrvatskoj i Bosni , jer znam sta se trazi, a nema ga.Ovako nasa dalja ikakva saradnja propada.Topao pozdrav Aleksandra
фебруар 6 у 3:11 по подне Пријави
06.02.2011.
Žao mi je Aleksandra što tako mislite ,ali to govori dosta i o Vama .Vi ste mi se obratili totalno amaterski ,kao kada bih ja poslao imejl nekoj fabrici cipela sa željom da mi naprave anatomske cipele za moje dete jel sam video da takve cipele nosi dete u komšiluku i da mislim da se te cipele zovu "bubreće srce",a pri tome tražim da mi uradi samo jedan par?Kada Vam ja objasnim da nemam pojma šta taj pojam znači iako je to deo mog posla pravljenja cipela (tj. kalupa )Vi mi šaljete dvodimenzionalnu sliku predmeta (to znači da nema treću dimenziju i ja ne želim da gledam u bob koja je treća dimenzija ,jer kada se ja pojavim kod cnc majstora sa fotkom koju ste mi Vi poslali ,čovek će se slatko nasmejati i isterati me iz radnje sa jednostavnim pitanjem "sinko ne zajebavaj me ,ne troši moje vreme već mi reci na prostom Srbskom jeziku koja je treća dimenzija - u cm ,mm ,inčima ili bilo kojom merom za dužinu ).Razlog zašto ja ne želim da pogađam treću dimenziju je nedostatak motivacije na gubljenje vremena u promašenim projektima .Ne mali broj puta mi se desilo da ja predložim dimenziju ,kupac bez razmišljanja je prihvati ,ja uradim kalup i kada dodje da ga uzme on vidi "da to nije toooooooo.....,nije ni slično onome što je on zamislio ,nije mu srazmerno a najludje je kada mi kaže da hoće da uzme ali ovo mora da bude 2 cm veće ili manje."Ja mu uradio kalup a on mi to kaže (zamislite da vam obućar uradi cipele a vi dodjete sa tom primedbom -ludilo!!!)Šta uraditi sada sa tom već uradjenom cipelom-tko će to da plati ?
Naime moje desetogodišnje iskustvo mi govori da kada mi se neko obrati sa tako nesuvislim pitanjem to mi onda govori :

1-Da je ta osoba AMATER(što samo po sebi ne mora da bude ružna reč jer i ja sam nekad to bio ali kada mi je neko skresao u brk ovako nešto ja sam se naprotiv ili za razliku od Vas još čvršće vezivao za tog čoveka (majstora )shvatajući da taj čovek ima znanje koje ja nemam pa sam ispravljao pod njegovim uticajem svoje znanje,te kada sam drugom majstoru postavljao pitanje na istu temu ono bi otprilike glasilo ovako

"DOBAR DAN JA SAM ALEKSANDRA I RADIM SUVENIRE DEKUPAŽ TEHNIKOM (Dekupaž (decoupage) je tehnika lepljenja slojeva papira na različite površine. Obično se koriste slojevi salveta. Moguće ih je lepiti na površine od plastike, drveta, keramike, porcelana, stakla ili na zidove (u vidu bordura a la uradi sam). U osnovi, reč je o tehnici kaširanja, s tim što je ovde u pitanju lepljenje gotovih slika na različite površine.)

Ovo je objašnjenje koje mi je potrebno da bih ja shvatio da površina tog srca mora da bude idealno glatka da bi tanki slojevi salvete mogli da se zalepe lepo na tu površinu.Takodje morate shvatiti da sam ja KALUPAR a ne DEKUPAŽ MAJSTOR i da nemam pojma o toj tehnici kojom se Vi bavite pa mi morate to sve lepo objasniti-dalje ide ovako:

ŠALJEM VAM SLIKU "BUBREĆEG SRCA "OD JEDNE MOJE KOLEGINICE KOJA IH PRELEPO RADI PA I JA ŽELIM DA ZAPOČNEM ISTU TAKVU PROIZVODNJU SUVENIRA .NAŽALOST JA NEMAM NI JEDAN TAKAV PREDMET PA NE ZNAM TAČNE DIMENZIJE ALI MISLIM DA SU 10*10 CM A VISINA BI BILA 3 CM NA NAJVIŠE ISPUPČENOM DELU.TU MISLIM NA DEBLJINU GORNJEG DELA SRCA(KOJI IMA DVA DELA ) STIM ŠTO BI SE TA DEBLJINA SMANJIVALA KAKO SE IDE KA DONJEM DELU SRCA (SA JEDNIM OŠTRIM DELOM SRCA )I U NAJNIŽOJ TAČCI ONI BI SE SPOJILI U JEDNU TAČKU.ZNAM DA PRIČAM NEPOVEZANO I NE MNOGO STRUČNO.....
(to uvek kažete kada pričate sa MUŠKARCEM jer su svi muškarci osetljivi na patnje slabijeg pola i kada žena pokaže da je svesna svog neznanja i to prizna ja još nisam sreo muškarca koji neće da joj pomogne ).
........ALI AKO JE NEŠTO NEJASNO EVO JA PRILAŽEM GRUB CRTEŽ SA DIMENZIJAMA KOJE VAM PREDLAŽEM I DAJEM U ATAČMENTU UZ E-MAIL KOJI VAM ŠALJEM ,PA SE NADAM DA SAM UZ TAJ CRTEŽ SVE OBJASNILA.NARAVNO NAPOMINJEM DA ĆE TAJ PREDMET BITI ŠUPALJ I DA SU DEBLJINE NJEGOVIH ZIDOVA 0,5 CM.MISLIM DA TO SRCE LIJEM OD GIPSA ,DA BI TEŽINA BILA ŠTO MANJA ZATO PREDMET MORA BITI ŠUPALJ.

Kada dobijem takvo pitanje ja moram da se oduševim i onda dobijem želju da toj osobi pomognem i dam odgovor ovakav :

ĆAO ALEKSANDRA ,DRAGO MI JE DA SE INTERESUJETE ZA MOJ RAD.AKO SAM VAS DOBRO RAZUMEO VI NEMATE ORIGINAL SRCE SA KOJEG BIH JA SKINUIO KALUP
(VIŠE O TOME IMATE OVDE: http://www.facebook.com/topic.php?uid=371453948793&topic=18442)
ZATO VAM PREDLAŽEM OVO REŠENJE:
1-DA NADJETE NEKI PREDMET ,POKLOPAC NEKE KUTIJE TOG OBLIKA ILI SL.PA DA MI GA POŠALJETE DA JA SA NJEGA SKINEM KALUP ILI....
2-SKUPLJE REŠENJE VAM JE DA DA JA URADIM KOD CNC MAJSTORA (http://sr.wikipedia.org/sr/CNC) ORIGINAL SRCA KOJI ĆETE PLATITI OKO 60 E I DA ONDA SA NJEGA SKINEM VAŠ KALUP .CENU KALUPA NE ZNAM JER AKO STE PAŽLJIVO PROĆITALI ONAJ PRVI LINK VIDITE DA JA NAPLAĆUJEM KALUPE TAKO ŠTO PRVO URADIM KALUP PA ONDA KADA URADJEN KALUP STAVIM NA VAGU I IZMERIM ONDA NAPLAĆUJEM 100 GR URADJENOG SILIKONA =10 EURA .NE MOGU DA VAM PROCENIM TEŽINU KALUPA ALI BI SIGURNO ODOKATIVNO IZNELA OKO 100 EURA ŠTO BI SA CENOM IZRADE SRCA NA CNC MAŠINI IZNELO OKO 160 EURA .AKO VAM TO ODGOVARA ONDA MORATE UPLATITI KAPARU OD OKO 100 E U DINARSKOJ PROTIVREDNOSTI POST NETOM NA MOJE IME I ZA OKO 10 RADNIH DANA KADA VAM URADIM KALUP MOŽETE POSLATI OSTATAK JER ĆU TEK TADA ZNATI PRAVU CENU KOŠTANJA KALUPA.
Naravno onda u većini slučajeva stupa na snagu donje pravilo broj dva-

2-Da ta osoba nema novca ,pa uglavnom želi da izvuče neke informacije od mene a da onda to uradi kod prijatelja za dž. a ja koji sam uložio svoj rad u pripremu i objašnjenje gradiva dobijem ovakav e-mail
"Žao mi je ali meni je to skupo ,probaću na nekom drugom mestu"

Drugi link koji sam vam poslao nije nikakva "PLJUVAČINA"jer to na taj način samo shvataju NEZNALICE ili pak oni koji ne žele nešto da nauče od profesionalaca .Žao mi je zbog Vašeg negativnog stava o meni ali probajte da greške i krivice ne nalazite samo kod drugih već i kod sebe .To koliko sam ja loš svedoči moj desetogodišnji rad i saradnja sa ljudima širom naše bivše YUGE i mnogo zadovoljnih kupaca a ja u toj saradnji tražim samo malo:
1-DA ČOVEK ZNA ŠTA TRAŽI JER JA NISAM STRUČNJAK ZA SVE OBLASTI ZA KOJE RADIM KALUPE .
2-MORA DA MI DA TAČNE DIMENZIJE ,PO MOGUĆNOSTI TEHNIČKI CRTEŽ JER JA NE MOGU DA MU SKINEM KALUP IZ IDEJE ,MAŠTE ILI FOTKE VEĆ SAMO SA KONKRETNOG PREDMETA ,KOJI JE STVARAN I KOJI IMA SVOJU CENU I KOJI MOGU DA URADIM PO TAČNIM DIMENZIJAMA AKO SU MI DATE .
3-MORA DA IMA NOVACA DA IZVEDE TAJ SVOJ PROJEKAT JER KUPAC MORA DA SHVATI DA PROCES RAZVOJA IZRADE NEKOG PROIZVODA JE SKUPA RABOTA .JA SE SLAŽEM DA MOŽDA U KINI TAJ KALUP MOŽE DA SE KUPI ZA 10 DOLARA ALI ONDA NEKA IDE ON U KINU I KUPI GA TAMO ZA TE PARE A NE DA SE OBRAĆA MENI ZA SAVET KAKO DA TO URADI ,JER JA NISAM DOBROTVORNA USTANOVA KOJA DAJE NEŠTO DŽABE ,ZAPRAVO MOŽE I NEŠTO ZA DŽ.ALI NEŠTO MORA DA SE I PLATI-ZAR NE ?
Nenad Jevremović
Aleksandra Milenkovic фебруар 6 у 4:00 по подне
Da sam profesionalac u izlivanju kalupa ne bih se Vama obratila, vec bih ih sama odradila, tako da je normalno sto sam Vam se obratila AMATERSKI.Nisam znala da se za ovako nesto trebaju pisati referati...da sam znala ne bih Vam se ni obratila.Da skratim pricu, dok ste Vi meni ovde pisali svoje memoare, velicajuci sebe, nasla sam PRAVOG profesionalca, koji je odmah na prvu, pogledavsi sliku shvatio sta mi treba i cak sam "provalio" i dimenzije koje su mi potrebne.kazem PRAVI profesionalac iz razloga sto se covek istice svojim radom, znanjem i umecem , a ne recima.Ako ste me hteli nazvati glupom, bili biste u pravu, jer se glupi uce na svojim greskama, a pametni na tudjim.A bila sam upozorena na Vas, Vas rad i ponasanje.I jedan savet od mene neuke...ako vec toliko volite da isticete svoje obrazovanje i toliko volite da pisete povedite malo racuna i o gramatici, jer prvo i osnovno nikada se ne pise Srbskom jeziku, vec srpskom jeziku, da ne navodim dalje, sramota je to za Vasu diplomu.Pozdrav                                                               Molim sve svoje prijatelje, ako mogu da koliko toliko PAZLJIVO procitaju ovaj post i kazu mi GDE SAM JA POGRESILA?! Hvala unapred svima Vama na komentarima i izvinjavam se sto nisam napomenula i podvukla da pre citanja skuvaju sebi kaficu, malo vecu i prionu na citanje.Boze....kuda ide ovaj svet?

7 коментара:

olja је рекао...

ha,ha,ha
pa ovo sve treba procitati...pravi profi bi za to vreme vac odradio i poslao ti ga...
sta vise reci?

YU2MIC је рекао...

Lele ,sestro slatka ,tebi uopste nije dosadno.Nisi ti nigde pogresila , pogresili su drugi.Htela sam sijaset kojecega da ti napisem i sad mi stade mozak , ali se u potpunosti slazem sa Oljom ...koliko ste vremena potrosili neko bi to vec odradio.

Tanema је рекао...

profesionalci i amateri-bahahaha joj vrisnut ću! blago nama s takvim profesionalcima! da je pravi bi ti sam iszbiflao sve mogućnosti i dao prijedloge, a ne filozofirao o svemu , a samo ne o kalupu...
svaka tebi čast što si to javno objavila i to bi bio pravi knjiški primjer s kakvim "profesionalcima" ne treba poslovati!

Tatjana је рекао...

Ti si definitivno pogriješila što si mu se obratila...Čuj njega i njegovih zahtjeva. Pa fakat ti onda ne treba,ako je njemu potrebno tooolikoooo informacija,a sebe naziva profesionalcem!Bah!Puna mi je kapa tih samoprozvanih genija....

Unknown је рекао...

Hvala Vam svima koje ste se naoruzale strpljenjem i procitale ovaj post.Ukoliko ste , pride , popile kaficu i pojele neki kolacic,...nije bilo strasno.A poucno.I kada odlazite kod biiiilo kog majstora, morate se naoruzati sarmom, krhkoscu, nezasticenoscu, slaboscu karakteristicnom za neuko zensko stvorenje.

Oggy Art style је рекао...

Aleksandra, kalup mozes nabaviti u Subotici, u knjizari STIL B /silikonski je, a pored ovoga ima i kalup srce svećnjak/. Ako ti to sad ista pomaže.
Pusa

katy је рекао...

przepięknie ozdobione serduszko!:)cudownie pasują te bratki:)