Translate

понедељак, 18. април 2011.

Satovi i jedan promasaj

Secate se sata-violine i price o njemu? E, pa njega je pozelela jedna devojka za svoga brata, violinistu.I narucila jos jedan, ali sa bibnjem, kao glavnom temom.Za svog dragog.
Posto se od svoje violine nisam mogla rastati, pa i pricu sam joj napisala, odradila sam drugi, malo drugaciji, ne zato sto nemam inspiraciju, vec zbog toga sto je devojka pozelela sve isto, a to je nemoguce.Zamenila mesta motivima, dodala jos neki motiv i , opaaaaa, odradila reljef, sa kojim sam suuuper zadovoljna.

 Promasaj iz naslova.U prirodi, naravno, izgleda mnooogo bolje, jer je slikano mobilnim telefonom.
bubanj je mnogo jasniji, a 2k uspeo bas, bas dobro.
Pogodak.Ovo zuto nije tako zuto u prirodi.Koriscene zlatna, braon bela i crna boja, kao i zlatna i bela konturna.Note na levoj strani poprskane kafom, a ima i rizinog papira.
Devojka super zadovoljna i satici ovih dana ptuju njoj.
a PROMASAJ? On ostaje meni, jaaako mi se dopada ta crno-bela varijanta, skroz mi je cool, a i violini neko treba da pravi drustvo.Ko zna, mozda napravim i ceo orkestar.
Kritikujte me slobodno, ovaj blog i tome sluzi.
veeeliki poljubac od mene.

17 коментара:

Sandra је рекао...

Draga Aleks, svi tvoji radovi su odlični, izgledaju super i prepoznatljivi su. Imaš svoj jedinstveni stil i zato ne budi prekritična, ovo je sve jako lijepo, samo ti nastavi pokazivati nam svoje "promašaje", a mi ćemo uživati u njima:))))

jasna је рекао...

Meni su svi tvoji radovi odlični i jako su mi simpatične baš te kućice. Ja ih nisam nigdje vidjela kod nas (u Slavoniji)da se mogu kupiti. Samo ti radi i dalje!

Unknown је рекао...

Hvala Vam drage moje na lepim recima.Jasna, te kucice se ni kod nas nemaju gde kupiti, ja ih sama, skroz sama pravim.

eda је рекао...

I ja se pridružujem pohvalama, pogotovo kad sam pročitala da sasvim sama radiš ove slatke kućice!! A male nesavršenosti, ma koga briga za to, ono što je jednome nesavršeno drugome je baš odlično:))

Lenka је рекао...

Ma kakvo nesavršenstvo, sve je fantastično lepo i ima neki osobit pečat baš tvog dekupažiranja!!!
Sama praviš i kućice?! - ti si CARICA!!!

Tatjana је рекао...

O kakvim promašajima je ovdje riječ???Ti to nas zezaš,malo loviš u mutnom,ha?Sve što radiš je posebno i s tvojim pečatom,zato molim te ne zezaj!

Ika Verunica је рекао...

Draga moja ja neznam što si se ti toliko raspričala, te ovo te ono...
Meni su tvoji satići prva liga, bravo.
Ćao

Suzana је рекао...

"Promašaj" je novi naziv za jedinstvenu tehniku kojom svoj rad činiš posebnim i jedinstvenim. Sve je predivno od motiva do kučice i opet tako....

Unknown је рекао...

Hvala Vam puuuuno, ne bijem zicu, uopste, devojci se PROMASAJ nije dopao i iz tog razloga jadnicak dobio to ime.

Biljana је рекао...

Tvoje kucice-satovi su zaista posebni i prelijepi.-) Pusa

Marta је рекао...

Muy bonitos todos los trabajos, me encantan.
Besitos desde España

arba је рекао...

Prelijep je doista...ne mogu vjerovati da ga je netko nazvao promašajem.Kućice sama radiš?!!!Divna si Aleks svaka čast...
Pusa

Marina је рекао...

Ma nema kritike jer stvarno izgleda odlično! I hvala na nagradici od prije par dana :)

Villa-loredana је рекао...

Uz čestitke za Sretan Uskrs, pridružujem se pohvalama, satovi su prekrasni, ne vidim promašaje, hvala na posjetama. Loredana

Анониман је рекао...

Dobit ćeš po ritici kako se kod mene kaže,
kakav "promašaj"???
Satovi su prekrasni!
Pusa.

Unknown је рекао...

Nasmejala si me draga Zondra...hvala Vam svima puuuunoooo!

Анониман је рекао...

Pusee!:)))