Translate

понедељак, 4. април 2011.

Juce jos...

Juce jos, juce jos, nismo znali sto nas ceka....tako nekako ide pesma, a tako je i bilo.Prethodnog dana neki komadi su bili pripremljeni za ukrasavanje i ulepsavanje, ali nije im bilo sudjeno, jer nisam znala sta me ceka.Dan mi je sveukupno bio los,a ja ionako ne volim nedelju, jer za njim ide ponedeljak.Iznervirana, smorena, razocarana od strane osobe, zamislite, sa fejsa, ostavila sam komade neuradjene, da cekaju lepse dane.Nema sta me vise u zivotu nervira nego ogovaranje, prostakluk i glupost.a to su glavne osobine te persone, sada i zauvek non grata.posle par meseci kuliranja, sledila joj je BLOKADA, a moja inspiracija je otisla na godisnji odmor.I tako iznervirana, jer ne mogu da sedim, lezim, uzivam, posto imam pundravce, bacim se na testo i sad cu Vam slikovito opisati i pokazati, kako ja pravim savijacu.Testo se napravi samo od mlake vode, malo soli, malo ulja i brasna.Zamesite ga dobro.Kad sam bila manja, a moja baka ziva,dala mi je da mesim.I ja tako mesim i mesim, pa je pitam-Dokle vise, a ona mi na to odgovori -Ma mesi to dok ti se dupe ne oznoji....Ne morate toliko, jer do znojenja mnoooogo treba, samo dok Vam se na testu ne pojave baloncici.Onda ga isecete na jufnice, koje ovako razmesite, kao sto je na gornjoj slici, pa svaku jufnicu namazete sa malo masti i postavite jednu preko druge (vidi sliku).
Ostavite da odstoje 20-tak minuta.Onda jednu po jednu razvlacite prvo oklagijom, a zatim sa dve pesnice okrecete, ovako kao ja (opet vidi sliku)
 Volim, ali volim da postavim saren stoljnjak na sto, pa da se vidi kako su mi tanke kore.Sada sledi razvlacenje ivica, prsticima i proces vodim vola oko stola, tj, idete sve ukrug prsti rade, a noge trckaju.
Kada je kora razvucena, secete ivice, mozete, a ne morate.
 a sada fil.Za ovu priliku izabrala sam sir i jaja, a moze sta Vam dusa pozeli.Kore uvijate, ne rukama, nikako, vec podizanjem stoljnjaka.Ma gledajte slikuuuuu.
Smederevac je podlozen, savijaca u plehu, malo ulja odozgore i pravac rerna.Dok se pece, napravite salatu od sitno seckanog crnog luka, malo soli, ulja i sirca.Pa, pocastite sebe sa svezim povrcem, vitaminima i smradusicom, ...sta fali do jutra se izvetri, jos ako spavate sa otvorenim ustima...ihaaaaa.
savijaca gotova, vruca, rumena, spremna za sto...meli malo prerumena, zanela sam se u lozenju mog voljenog Smederevca, ali ne mari.Prijatnoooo!!!
I tako drage moje, kad Vas ko ovako strasno iznervira, a Vi u testo,pa udri Micu u vilicu,po testu, oklagijom, varjacom, rukama, pesnicama...dok Vam se dupe ne oznoji...i sve Vam je posle lakse i lepse, a jos punog stomaka.

19 коментара:

Good Ghost је рекао...

O draga moja, nemoj se nervirati. Uvijek je bilo takvih ljudi i uvijek će ih biti. A ti po onaoj staroj: kroz jedno uho unutra kroz drugo van. Dobro si ti to umijesila, svaka čast, ja sam ipak više za onu kupljenu soluciju.
A kad me netko iznervira onda uzmem meso i bat i udri he he
pozdrav i nedaj se

Karmen је рекао...

E baš si me nasmijala. Ja bi sada to tako slasno jela. Sline mi cure i moram, ali baš moram sada otići po doručak. E, šta mi radi.

eda је рекао...

Haha, ti i kad se nerviraš radiš to sa humorom, genijalna si!! To su valjda bakini geni:))
Ovo sam čak gledala i uživo kako se radi, ali uzalud, mene neće pa neće, valjda slabo trčim oko stola...

Ika Verunica је рекао...

Ma vrag odnija i fejs...
Ne troši svoju energiju na persone koje to ni najmanje ne zaslužuju, izbrišeš je iz svog života i to je to...
Savijača izgleda božanstveno i evo miriši sve do Zadra,mmmmm mmmm........

Marina је рекао...

Uf, kako ovo dobro izgleda!! Baš bi mi dobro sad došao komadić :D

Villa-loredana је рекао...

Upravo sam dragoj Zidori iz Italije, dala savjet, trebalo je i meni vremena (da od guze stigne do glave, naime visoka sam 1,72), ali sve što je 2 cm od upravo spomenute neka te ne opterećuje, ti i dalje radi svoj posao, napravi ujedno i propuh kako su te savjetovali, i dalje kreiraj predivne radove, a ja jednostavno slinim nad satovima. Pozdrav. Loredana.
P.S. hvala na prehrambenom tutiću

Tanja E. је рекао...

Ljudje s svojim obnašanjem kažejo vedno le svojo svojo osebno izkaznico...
Si pa mojstrica za testo!! LP:)

Tatjana је рекао...

Bravoooo!Ti i kad si iznervirana čuda praviš.Dobro ti stoji.Ja se u to ne bih uvaljala,odnosno bih u onaj dio kada treba to i probati,mljac,mljac!

Mare је рекао...

omg ja se palim na guranje i tek sad sam skužila da si AM s fb.....a tamo na uleti-izleti pa nikako da povežem ljude i likove....sorry:(....
naravno da trebaš blokirati i ignorirati ljude koji ti dižu tlak:))....ima dovoljno ljudi kojima je stalo do tebe da bi trošila vrijeme i živce na neke druge....
isto ovako i ja radim.uf sram me priznati nisam dugo razvlačila tjesto......
M

Phoenix је рекао...

Draga moja, postoje ljudi koji žive tuđe živote jer nemaju svoj. A kako nemaju drugog posla postaju zli, zavidni, ogovaraju...i pokušavaju na sve načine pokvariti tvoj život.
Ima stara izreka "Za dobrim konjima se prašina diže"...Da ne vrijediš...zloče bi te ostavile na miru...ne bi im bila interesantna.
Super ti je ova terapija...i kreativna i brate ukusna...100% sam sigurna.

Suzana је рекао...

Slažem se sa svim navodima o vrijednostima i tuđim životima. Glavu gore, osmijeh na lice i kreni u osvajanje. Koga? Čega? Biraj sama. Terapija je mrak i pun pogodak........bravo

Biljana је рекао...

I meni su pocele sline curiti, obozavam savijacu, samo sam lena za raditi. Tvoja izgleda bozanstveno, mora da ste omastili brke:-)

Majto је рекао...

Ha, ha, ha! E da znaš da mi se jako sviđa ta tvoja psihoterapija! Ali nažalost, ja nisam tako spretna s tijestom kao ti! A ova tvoja savijača me tako mami... mljac, mljac, mljac, ajde nabaci malo :-))) Uh, obožavam tijesto i savijače!!! Bravo! Bravo!

KIKA '56 је рекао...

-hej draga,neka si ti njega-tijesto-mijesila, gnječila, valjala i razvlačila i svoje nezadovoljstvo izbacila i sad nek opet frcaju tvoje kreacije,,,umjetničke a i kulinarske,,,samo naprijed...

KIKA '56 је рекао...

-zaboravila sam da je drugi nick sa CF na prethodnom komentaru,,,ljubi te Blaža,,,

Unknown је рекао...

Hvala Vam puno drage moje na podrsci.Legla mi je na srce, kao melem na ranu.
Good Goest ni tvoja terapija nije losa, ma moramo se snaci i bes na necemu iskaliti.
Karmen, hajde izvoli, da se najedemo, pa hop u basticu i sve kalorije , viska, izbacimo.
Edo, nemoj molim te, ti onakav das-majstor, pa jos i u nastavcima, a da te ovo nece, poskoci...
Melanzana, eee doci ce valjda bolja vremena, pa eto mene sa sve savijacom u Zadru...
Loredana, sva ta nerviranja, stvorila su i neku konfuziju u mojoj glavi, pa ako uskoro iskoci neki moj rad, ala Pablo Pikaso, da znate zasto je to tako.
Tanja E, hvala
Tanja, u koji bi se deo umesala, nema veze, vazno da se umesas...
Mare, nema sorry, vazno da smo se mi negde ovako lepo nasle i jos lepse druzimo, a paljenje na gurku se desava, pa i kod mercedesa...
Phoenix, kao prvo, hvala ti na divnom komentaru,drugo...jesi u pravu, bas to se desilo, ja prezaposlena, a ona totalni besposlicar, a savijaca je bila stvarno mmmm...
Sandra, bas zato sto sam uvek u osmehu, ovako me nesto pomeri iz mesta, ali vratim se ja, opet na svoje mesto...hvala
Biljana, radi ti tvoj shabby, a ja cu ti savijacu razvijati i pored tebe uciti...Moze????
Majto, nabacim cim stignem...prvo nerviranje, savijaca je tvoja...
Blazenka, draga, ako smo se i ovde nasle, bas mi je drago...moram da frckam, ne drzi me mesto.

Tanema је рекао...

draga,s vremena na vijeme se uvjek nađe neki bistrić, a za takve bisere i postoji block gumbek...ja svoje živčeke sredim čekićem po žici ili šmirgl-papirom... :DDD a tvoja savijača... mmmmmm, sline mi cure!

Snežana је рекао...

Bože ,smijem se sama sebi...znam da sam vidjela pitu....eeee draga moja,komnetar za pitu ti je u prethodnom postu....toliko me zbunila tvoja pita :D

Miki је рекао...

Ovaj post je od ranije a ja ga sad citam.E zato ja nemam fejsbuk,i necu ni da ga imam,lepo mi i bez njega.Ali blok je tu za nepozeljne. :)