Translate

субота, 2. април 2011.

Prolece

 Romantika je uvek u meni i u svemu vidim romantiku.Otrgnem se ja, pa napravim nesto blesavo, ali odmah zatim,izleti neka nota, cvetic,violinsku kljuc...Ovaj sat sam odradila za sebe, pa red je bio.postavila sam ga u hodnih, na zid koji je namenjen svim starim alatkama koje sam po kuci, dvoristu,podrumu mogla naci.I tako kada neko od ukucana izlazi iz kupatila, kucnem po ovom satu i kazem:Da li vidis koliko si se zadrzao....Da li je to normalno....Svu nam vodu potrosi....Romanticno....
 A ovo....Opet kompletici, ovoga puta malo manje romanticni, na zahtev Vlasnice parfimerije...prethodni kompleti, koje sam imala cast Vama prezentirati, prodati su u roku od dva dana, pa smo resile da sada pondimo damama, nesto malo drugacije...ovo je samo deo....nastavak sledi...



11 коментара:

eda је рекао...

Zamisli kako bi tužan i siv bio svijet bez romantike... Stoga pozdravljam sve što ima romantičan prizvuk, pogotovo tvoje radove koji i kada su vezani za wc, hehe, teže romantici:))
I ovim slatkim prodajnim kompletićima također želim da se oooodmah prodaju:))

Анониман је рекао...

preslatki su ti ovi radovi Aleks!
Ja sam uvijek za romantiku u svemu.
Lijep pozz:)

Suzana је рекао...

Kad ponese me romantika....itd....baš je tako.
Radovi su predivni, prodajni kompletići su izvrsni i želim da se proda što više i što brže.

Good Ghost је рекао...

Odlično, tika taka na izlazu iz kupaonice. hm? ja bi kod sebe trebala nešto s alarmom da počne zvoniti kad je netko predugo unutra he he
A ovi radovi su ti baš zgodni, nek se što brže prodaju da vidimo nove
pozdrav

Tatjana је рекао...

La romantic ž fantastiv!Tako nekako.Prelijep ti je sat,a dobru si mu i namjeru odredila(ha,ha,ha).Jadni oni s tobom.

Danas je stvarno umijeće poprodavati sve što napraviš.Zato želim da se dobra kob nastavi!!!!!

Sandra је рекао...

Super ti je ovaj sat, uvijek me razveseli pogled na tvoj blog, samo naprijed:)))))))))))

Biljana је рекао...

Svi smo za romatiku!Sat ti je prekokrasan kao i prodajni kompletici,bravo draga:-)
Pusa

Ika Verunica је рекао...

Lijepi su ti ovi prodajni kompletići, svaka čast ali mi je i ovaj romantik-sat baš poseban...
Ćao

Mare је рекао...

eto ja nisam romantična:)))....da ne budem ko svi:)))....
ali mi se jako sviđa ovaj tvoj mjerač vremena provedenog u kupaoni:)).....
a poklončići su preslatki,nije ni čudo što su prodani u roku keke:)))....
M

Snežana је рекао...

Draga moja ,odtkad ja kod tebe nisam bila...a kod tebe more postova...pita ti je odlična...dobro bi mi došao jedan komah...eh :)

Snežana је рекао...

Eeeee pita...najviše mi se sviđa satić,baš si ga lijepo napravila,naravno i ostali su ti radovi jako lijepi... I ja sad radim nešto s muzičkim motivima...:) pusa