Translate

четвртак, 14. април 2011.

Sedela sam za masinom....

Nista spektakularno, ali ce svi ovi noviteti osveziti moje kupatilo.
I zato je bilo potrebno seckati kartone (hvala Lenki na ideji),i sesti za masinu.Sec, rec, karton, materijal kupljen pre milion godina, ukrasna trakica, blesavi dugmici, neki civiluk, poneka ruzica ...cica Mica i gotova prica.
Nije bas najbolja slika, ali tako je to kad Ilija zuri.
 Mozda mi necete verovati, ali u ovaj srcasti kaputic sraje 7 rolni toalet papira.Za moje malo kupatilo idealno resenje, kako ih i gde spakovati, a da nigde ne smetaju,a da fino budu odlozeni.Vide se , nadam se i blesavi dugmici...ma, pravi kaputic.pozadi se nalaze nasivene zakacke, samo jos ekserici u zid i tanananaaaaaa.
 Ovo sam napravila, specijalno, zbog Zdravkove literature, koja se uvek nalazi i provlaci tu negde.Dodala jos poneki dzep , za jos ponesto i to je to.
Sliku na zidu ce upotpuniti civiluci, jos samo da napravim kutiju za cetke i cesljeve i onda sam kompletna.
Lazar i ja, prekjuce, u sadnji baste.To je bilo na pocetku radova, u kaznijem tekstu vise nismo bili raspolozeni za slikanje.
Veliki pozdrav i zagrljaj iz Skusom okupane Sumadije.
Ma, divota, kisa pada, a ja dastu posejala...gde ces lepse.

8 коментара:

Mare је рекао...

haha literatura u kupaoni:))))....da živim još 100 godina to neću kužiti:))).....ali to su već muška posla,ni oni nas ne kuže:)))....
komplet za kupaonu si odlično napravila,i gumbići su se super uklopili u cijelu priču:)).....
a što se tiče zadnje slike ne znam da li da ti vjerujem da je to na početku priče:))))...
kod nas ne pada ali je prilično zahladilo,ja popodne upalila grijanje:)...

Biljana је рекао...

Odlicna ideja, sve si lijepo obukla, i sad ti je kupatilo veselo i romanticno, bravo draga:-)
Pusa

Tatjana је рекао...

Ovo je 100% ludo i otkačeno...ali već sam se navikla kod tebe na takve lude,a šarmantne projekte.Pozz,
Tanja

eda је рекао...

Kompletić je predivan, ti kao prava pažljiva ženica misliš i na literaturu!! Bravo, sve zajedno mi jako veselo i slatko izgleda:))

Mare је рекао...

evo mene opet!!!....samo da ti javim da na mom blogu imaš nagradu:))))

Marina је рекао...

i meni bi dobro došlo nešto ovakvo u kupaoni :) odlične ideje!

Lenka је рекао...

E fora ti je stvarno super :)))!!!

Good Ghost је рекао...

Odlično si sve izkombinirala i posložila. A i vrt ti je dobar kad ti treba traktor.
I ja se grijem od jučer, jako je hladno, ali nema kiše
pozdrav