Translate

уторак, 5. април 2011.

Upoznajte nas!!!!!!!!

Da to smo mi!!!!!!!!Sa tortom ili bez nje, uvek SELO VESELO.
Da krenem od pocetka.Ovo veliko dete, koje je sa toliko ljubavi prigrlio tortu je nas najstariji sin Nemanja, kome je 20 godina.Koliko obozavam sro je njemu toliko godina, a meni 41, toliko me to nekad i kao sljepi, znate o cemu pricam.Ma, bicu mlada bakuta, moci cu da trcim za unucicima.....
Teodora, koja ima 14 godina i koja je duuuugo ocekivana tatina cerka.Trazio je taj moj Zdravko, na ultrazvuku od doktorke , kada mu je rekla da je devojcica u pitanju, svoju izjavu da potpise????!!!!!!!
 Ilija,njemu je 18 godina, njega smo jedva upecali da se slika sa nama, jer je u akciji non stop i trista na sat.Njegova nastavnica srpskog me je jednom prilikom pozvala u skolu, kako bi mi rekla da on na pismenom, po dva sastava pise.kada sam dosla kuci i pitala ga zasto, kako, zbog cega, odgovorio mi je-Pa , majka, ja toliko toga imam da kazem......
Zdravko, to je onaj koji je pobedio Zdravka Colica, secate se, zar ne??????
Lazar, koji ima 7 godina i kome njegovo ime savrseno odgovara, maza svih nas. Njega sam rodila kada je i Teodora krenula u skolu, a ja kod kuce ostala sama i usamljena.
                                                                                    Na ovoj grupnoj slici na kojoj su moji roditelji, moj
                                                                                    brat, njegova supruga,njihova deca, moja sestra njena deca, moja deca,....nalazim se i JAAAAAAAAAAA.Ova divotna gospodja, sa naocarima, u zuto-crnoj bluzici, mala, majusna, to je moja cenjena persona, super-hiper-aktivna JAAAAAAAAAA.
I jos jednom Laza, koji u ovom trenutku vezba gitaru, a stvarno ce svirati klavir, kao sto je nekada to radila i njegova mama.E, to smo mi .SELO VESELO.Hvala, hvala, hvala i meni je drago upoznati Vas.Veeeeeliki poljubac i zagrljaj od velike mene u malom pakovanju.



17 коментара:

Анониман је рекао...

Koja vesela ekipa!
Lijep pozdrav.

Ika Verunica је рекао...

Nema ništa ljepše na ovom svijetu od okupljanja obitelji.
Pozdrav cijeloj ekipi....

Dada је рекао...

Osim sto si kreativna vidim da si i bogata,iako mi se svidjaju svi tvoji radovi ovo su ti najljepse ,,kreacije,,.pozdrav.

Lenka је рекао...

Sad je jasno odakle imaš toliko energije!!! Divna vesela porodica sa puno dece je najveće blago i najveći životni pokretač :))).

Suzana је рекао...

Svi moji komplimenti-divna su "djeca" i sigurno nikad nisi sama. Oni su pokretač svakog novog dana i nove kreacije. Čestitam:):):)

Good Ghost је рекао...

he he baš ste za 10...pozdrav svima vama

eda је рекао...

Veliki pozdrav veseloj ekipi leti iz Splita:))

Biljana је рекао...

Drago mi je, da sam upoznala tvoju veliku, lijepu i veselu obitelj:-)

Tatjana је рекао...

Bilo mi je drago!Što jest-jest.Selo veselo,velikoooooo!

Sanja је рекао...

Potpisujem sve što je napisala Lenka, jer ona rekla upravo ono što sam ja pomislila :)))
Lijepo vas je vidjeti na okupu, sretne i vesele!
Mah mah i ostanite takvi!!!

Sandra је рекао...

Pozdrav cijeloj obitelji iz sunčane Rijeke:)))

jasna је рекао...

Baš dobro što si nas upoznala sa tvojima i sa sobom, naravno, iako se na onoj grupnoj slici baš i ne vidiš. Najbitnije je da se na slici dobro vidi ružmarin(jesam li u pravu da je to ružmarin?).
Djeca su stvarno najveće bogatstvo. Ja ih imam troje i često mi bude žao što nemam još jedno, ali sad je već kasno.
Pozdrav od Jasne

Snežana је рекао...

Imaš divnu porodicu,zato si tako uspješna u tome što radiš!!!!

arba је рекао...

Prekrasno veselo društvo, ekipa za 10.

mamakreativka је рекао...

pozdrav iz Zagreba,stvarno super izgledate.

Tanja E. је рекао...

Čudovita družina ste!!! Zelo sem se nasmejala zahtevi moža, da doktorica podpiše izjavo, da je hčerka, he...he... LP:)

Marina је рекао...

A super ste :) :*