Translate

недеља, 6. новембар 2011.

Nesto

Sto se vise dajes-to te manje ima, rekao je nekada davno, jedan veoooma pametan covek.Koji???, zaboravila sam...pa bilo je to davno.Elem, da sam ga poslusala, ne bih sebe dovela u situaciju da danima sedim pored prozora i gledam kako zivot prolazi.


Ali, gle cuda, sto mi je jesen bila bliza i sve primetnija, to su se sve mesale boje u mojoj glavi, tako da Vam imam i sta pokazati.Nakupilo se svasta nesto. Ovo je jedna vitrina, nastala u vreme ostavljanja zimnice, kada je trava jos uvek bila divno zelena, a prkos u punom cvatu.Slika je bila fantasticna.Izgleda da tu toliku lepotu, telefon nije mogao da podnese, pa je prestao da radi.I fotka je odbacena zajedno sa njim.Ali, mislim da ni ovo nije lose.Ostaje mi jos samo da se od srca, neizmerno zahvalim na brizi, divnoj Dropsici, Marini, Perfektnoj, Nani, zaista good Good Ghost, Miki...Nadam se da nisam nikoga preskocila.Veliki pozdrav iz cigleudzepovejervetarnosi Sumadije od mene!!!!!!!

10 коментара:

eda је рекао...

Ne mogu vjerovati da si se konačno oglasila!!! E baš me raduje što si prekinula blogersku apstinenciju:))
Vitrina je san snova, obožavam ovakve lepršave, nježno-raskošne makeovere, ti si to napravila fantastično!!

Анониман је рекао...

Drago mi je da si se vratila na blog Aleks : Nedostajala si nam ti i tvoje lepe komentare...
Komoda je super, kao i sve dosada objavljeno ovde.
Veliki pozdrav i cuvaj se :)

Tatjana је рекао...

Evo je,tu je!Nemoj opet na dugo nestati,možeš malo,ali ne previše.Ovaj komad izgleda divno!Divno je da si opet tu!

Good Ghost је рекао...

Dtaga, uvijek smo tu, A vitrina ladičarka je prekrasna. Sviđa mi se šablona. Odlično si sve skupa uklopila :))

Ika Verunica је рекао...

"Pa dobro gdje si ti,što ne navratiš kod kuće sam popodne"...ovako nekako ide pjesma...
Drago je i meni što si se vratila.
Komoda je divna, super sređeno!!!!!

Unknown је рекао...

Hvala Vam puuuuno drage moje.Ne necu vise na ovako dugo odlaziti, obecavam.Da, Melanzane....tako ide pesma...mozda ja i dodjem, nemoj da te nema kod kuce...Neverovatno mi je milo em drago sto Vam se moja vitrina dopada.

Pepeljuga s' Juga је рекао...

Ma vidi ti nje!!! Dobrodosla nazad :))Bas si mi nedostajala :))

Biljana је рекао...

Dobrodosla nazad,super makeover si napravila, vitrina je njezna, elegantna, jednostavno prelijepa:-))

Miki је рекао...

Prelepo uradjeno.Divim se ovakvim radovima.
I nedostajala si nam.Pozdrav.

Snežana је рекао...

Draga Ačleks,oduševljena sam...kako si samo sredila svoj ormarić!!!!!!!!!
Drago mi je da si se vratila...pusa veeelika :)