Translate

понедељак, 12. децембар 2011.

Rocangle, cvicangle, motorcangle i ja!

 Kao rezultat mog druzenja sa svim mogucim canglama, zicom i chainmaille-om, nastalo je sve ovo.Sada moje oci se non stop okrecu u pravcu u kome motam zicu, prsti nekontrolisano stiskaju, a misici na rukama...pa prijavicu se na takmicenje u obaranju ruku.Postala sam super muskulo....
 Narukvica radjena zicom u srebrnoj boji, european 4 in 1.
Zica sampanj boje, malo motana oko medaljona, a narukvica european 4 in 1.
Posrebrena zica, lanac radjen full persian vezom i roza perle.

Djundje-mindje kao dodatak zelenoj narukvici, shaggy loops vez sa malim zelenim perlicama na krajevima.
Za ove divne mindjuhice od posrebrene zice trebam tek da uradim narukvicu ( pa moram i ja malo da spavam, ljudi moji),mobius flower vez i perla. Na donjoj slici je lanac od zice u srebrnoj boji, a na njemu su ukras ove loptice varijacija persian veza.A privezak od iste zice radjen, motana tehnikom, takomisehtelo i perla.

Prstencici razni!!!!!
 I mindjuhice svakojake.
Toliko od mene zasada.Do sledeceg motanja lep pozdrav od mene super muskula.

8 коментара:

Ika Verunica је рекао...

Draga moja ti si izgleda rođena u žici i za žicu. Ovo su mala remek djela, prekrasno!!!!!!!
Sve je krasno a naušnice su ti totalno "kul" (rekli bi mi mladi, hahaaaaa..)

Анониман је рекао...

Sve je prekrasno ali kolko si to uradila mogla bi da otvoris bizuteriju :) A stvarno sve je prelepo!
Kako se zove tehnika da se i ja malo nabildam ?

Pepeljuga s' Juga је рекао...

A spicangle???? :) Eto, sad mi se svidja i prstenje. Nego ovim tempom , za par meseci otvaranje web shopa obavezno :)))

Unknown је рекао...

Da Melanzana, skroz @kul@, pa moramo biti moderni mi mladi.Hvala ti na predivnom komentaru, pa kada sam ja rodjena i jesu duseci bili prepuni zica, mozda to ima neke veze...... Nani , draga, tehnika se zove chainmaille, googlaj nacices svasta....aaaaaaa, a prodavnica prpuna rukotvorina je moj veliki san....

Unknown је рекао...

Ljubavi moja PERFEKTNA, napisah ja i druge cangle...pa ne mogu se svega setiti.I prstencic MOOOOOOZEEEEE.Samo se ti vrati kuci.A sajt MoooooZE takdje, samo mi treba UUUUUPOOOOOMOOOOOC!

Tatjana је рекао...

E pa draga Alex,ako si to zaista sve ti napravila,svaka ti čast...a drugi nek se paze :)

Pipi је рекао...

Melanzana ima pravo.. rodjeni umetnik za zicu...
Priznaj da si ocerupala sve duseke iz tvog decijeg doba...hahahah. Znaci moderni prsteni. minjdjuse...... ce biti od sundjera...ali meni se vise svidja od zice. Da vratimo mi ipak vreme duseka sa zicom. Heheh..
A radovi su fantasticni..kako sada imam kratku kosu.. mindjusice su idealne..heheh a ja nikako da se naviknem da ih nosam.. moracu da se priviknem.. Pozdrav i hvala ti nakomentaru...

Marta је рекао...

Unos trabajos muy bonitos, la bisuteria me encanta.
Besos desde España