Translate

среда, 19. јануар 2011.

Bozic

 Mi ne kitimo jelku, vec Badnjak ....i ovako to kod nas izgleda.A lampione sam jeftino kod Kineza kupila, u zlatnoj boji i na njima odradila dekopejdz uz reljefe, kantri krakel i 2k.Nisam imala ni zelju, ni volju da ih radim, ali mi je Maja iz Hrvatske poslala 2k , neverovatno me iznenadila i zaduzila time.Naravno, nisam mogla te dve madicne bocice ostaviti da came cekajuci, vec sam se oooodmah bacila na maskanje.I na kraju bila super zadovoljna uradjenim.sto se meni retko desava.


4 коментара:

kaća је рекао...

aleks puno krasnih radova vidim kod tebe,crijepovi su mi posebno lijepi..puno hvala na sljedbi..topli pozdrav iz dalmacije!

Unknown је рекао...

hvala ti Kaca puuuno, kada bi samo znala koliko sam ja dugo na tvom blogu voajer.Sa tvog bloga,izmedju ostalog sam se edukovala i pocinjala raditi, a jos sam uvek pocetnik i jos ucim.

ina је рекао...

aleks, dobro došla na moju stranicu od sada sam i ja tvoj sljedbenik
a kad smo se sada upoznale molim te reci mi što je to badnjak ????
pusa

Unknown је рекао...

Hrastovo drvo se za Badnje vece unosi u kucu i ono predstavlja Isusa Hrista i to drvo ili grana hrasta koje unosimo zove se Badnjak.to je kao kod Vas jelka.Hvala ti sto pratis i ti moj blog...ne mogu nikoga od Vas nazvati sledbenikom, jr u stvari ja sldim Vas.HVALA