Translate

среда, 26. јануар 2011.

Nagrada VETAR U LEDJA

Zahvaljujem se od srca  Snezani na ovoj diiiivnoj nagradi, koja je potsticaj nama novim blogerima za nas dalji rad i pisanje, a i mala reklama.Lunjala sam i lutala i medju mnostvom opredelila se za jedno saroliko,mastovito i originalno drustvo:                                    Lightwithin: Naj metulj v tebi poleti.. ,                          melanzana: još jedno srdašce  ,                                      Fashion & bones: Backstage superstars ,       Deco-Inspiracje: "Pierwsze wyjście z mroku" ;) ,           yz1mic-zaustavite Zemlju silazim: Ja, a okolo žene ( idemo istim tempom dalje) .Puno Vam srece zelim u daljem radu i bezbroj novih sledbenika.Izaberite 3-5 blogova kojima cete nagradu proslediti, ali nemojte birato blogove sa 200 i vise sledbenika, jer je ona namenjena nama pocetnicima. 

3 коментара:

Tatjana је рекао...

Čestitam!

Ika Verunica је рекао...

Draga Aleks, želim ti zahvaliti na posjeti mom blogu.Sad vidim da sam i od tebe dobila nagradu
VITAR U LEĐA, pa ti se još jednom zahvaljujem.
Vidim i ti si nova na ovim blogerskim prostranstvima i to mi je drago jer vidim da imaš što pokazati.
Pozdrav.

Unknown је рекао...

Hvala Vam puno drage moje!