Translate

недеља, 9. јануар 2011.

Snezana Vidergar


Ovaj post nosi takav naslov, jer je Snezana zasluzila da nesto u mom blogu ponese njeno ime.A prica pocinje ovako:Jednoga lepga dana sedim ja za kompom, kad....stize poruka u kojoj Snezana hvali moj rad i narucuje sat  BAS od mene za svoju skoro renoviranu dnevnu sobu.A , ja...kako me Bog dao skromnu (moja majka bi rekla, blesavu), ne mogu da verujem.dogovorile smo se oko materijala(crep), boja (crno-narandzasto) i kako je rekla bilo bi lepo da budu ruze na satu.Prvo sto mi je palo na pamet, to je da ja nemam AMA BAS nikakvo narandzasto cvece, a o ruzama da i ne pricamo.Pregledam sve salvete i sav dekopejdz papir koji imam, ma NEMAM. Normalno, prvo me u takvim situacijama uhvati panika, pa tek onda pocinjem da razmisljam.Dakle panikaaaaaaaaaaa.Sta sad?Kontaktiram personu sa veeeeelikim deko iskustvom i izlozim joj svoj problem nemanja adekvatne boje , a ona mi sa zaljenjem napise da joj je BAS tog dana nestalo salveta sa narandzastim ruzama.Hmmmmmmmmm.....Tragam dalje...nema,....nema,....i nalecem na diiiiiiivnu Slavicu , koja mi napise ovako:Pa oboj u narandzastu koju imas!Nadjem najsvetliji buket roze i zutih ruza na dekopejdz papiru i obojim ih u narandzasto.a one stvarno NARANDZASTE.Hvala ti Slavice do nebaaaaaaaaaa!

5 коментара:

olja је рекао...

Pojedine persone sa veeelikim iskustvom pate od churkizma !!!
pre ce ti pomoci neko sa manje # slavnim #imenom,ko jos uvek istrazuje i dopunjava svoje znanje,razmenjujuci iskustva sa sebi slicnim

Unknown је рекао...

VELIKA IMENA nekih ljudi su samo u njihovim recima.A dela? E tu treba biti VELIKI, bez imalo reci.

Unknown је рекао...

Znači,na takve muke sam te postavila..:-)Sad mi je sat još miliji i dragoceniji.Hvala ti ,draga Aleks

Unknown је рекао...

Hvala tebi Snezana... "LJubav je lepa samo dok se ceka, dok od sebe samo nagovestaj da...", tako je bilo i sa izradom ovog sata, bas zbog sve strepnje,trzaja i slatkih muka, jedan mi je od najdrazih.

Snežana је рекао...

Prekrasan sat.malo si se pomučila,ali vrijedilo je za Snežanu ;)