Translate

недеља, 30. јануар 2011.

Pokloni


Pricu sam resila zapoceti poklonima svojih sajber prijateljica.Ovaj divan bebi-zuti prekrivac je poklon moje drage Sanje, uradila ga je povodom rodjenja bebe, koju ja treba da posetim.2k i medijum su poklon Maje iz Zapresica, znak pomoci meni i zahvalnosti na brdu salveta koje sam joj poslala.A salvete, more njih su poklon od Blazenke, koja kaze da sam ih zasluzila, jer kada je ona pitala da joj svoje salvete posaljem nisam trazila nikakvu nadoknadu ni u novcu , ni u salvetama...samo sam rekla biraj i ne brini.Varjace-kuhace su poklon nase onestrokerke Tanje, koja za uzvrat dobija sat i par salvetica.            
Ovo je jedini rad koji sam uspela slikati, das masa, salvetica jedna divna, predivna i 2k.Zasto nisam slikala radove?Virus mi prvo izjede adresu i lozinku ranijeg bloga,pa ga mi izbacimo, ali je on u medjuvremenu upao u mobilni telefon mojega sina, pa telefon u servis, a pre toga su uspeli zaraziti i drugi kompjuter i jednog momenta u kuci nam je bilo kao pred vazdusni napad, sirene na sve strane, gde god telefon prikljucis na komp, zavija.Koji su drugi radovi?Par ramcica za slike, daska za secenje u obliku kruske i par varjaca, sve u kompletu poklon mojoj majci i par etuica koje su otisle u radnju Bozen kozmetik.A da, da ne zaboravim, 2k koji sam koristila je Pentart i toplo ga preporucujem.Drage moje prijateljice iz Hrvatske, kod Vas ga ima i kosta oko 400 kuna ( cini mi se), primamljivo, zar ne?!A mogu reci, da sam primetila da Cehinje i Poljakinje svasta ponesto, izmedju ostalog i ovaj 2k, koriste od Pentart, ako Vam nesto znaci.A mislim da bi trebalo....ipak su one masterklas, bez uvrede,....

6 коментара:

Majto је рекао...

Divni pokloni! Malo ti zavidim :-))) A ove salvetice točkaste... mljac, ma sve je mljac!!! E, da, skup je ovaj naš hobby, osobito ako ništa ne prodaješ, kao ja :-)))

Unknown је рекао...

E bas ta na tackice je samo jedna, onu sa krugovima mozes dobiti, nje imam vise, samo daj adresu.Nekima ne mogu objasniti da je nas hobby, zaista, ali zaista, skup.Ili kad kazu, bas je lako, salvetica pa lepi....A sto se prodaje tice...tesko je svuda, kojiko sam ja primetila...pa uradis pet...prodas jedno...i tako u nedogled.

Tatjana је рекао...

:)))

Good Ghost је рекао...

lijepo ste se izdarovale...

Cvjetna vila је рекао...

Baš si sretnica! Krasni pokloni!
Kiss!

YU2MIC је рекао...

Aleksandra je zasluzila da joj se pokloni i ja cu kad god to budem mogla poslati joj po neki pokloncic.