Translate

недеља, 9. јануар 2011.

Civiluci





Ideja je bila, biti originalna.Na to se nadovezala reciklaza, lepota, potreba.Ma pet minuta po postavljanju slika na fejs, javila mi se vec pomenuta diiiivna Slavica, u zelji da naruci PET civiluka za svoju GALERIJU.Eeeeeeeeej, galerija.....moji civiluci....ja u galeriji......civiluci....Novi Beograd.Sad bi moja majka rekla: Ala si ti Sasa blesava, sto da ne ti...galerija...civiluci...Novi Beograd.Dok sam ja njih radila, a za to treba vremena ohoho, Slavica mi je poslala gomilu...ma sta gomilu, GOMILETINU salveta...na poklon.To je bila jos jedna potvrda da u deko svetu nisam, ipak, sama.Hvala ti Slavice!Aha, da ne zaboravim da napomenem, brzo su se prodali.

1 коментар:

Snežana је рекао...

Čitam sa strane "čiviluci" i razmišljam ,hajde idem da pogledam...kad ono povezujem sve u svojoj glavi Aleks...Aleksandra,čiviluci s kašikama i viljuškama,Slavica Fejs....pa ti si Aleksandra M. sa Fejsa....evo ja se smijem sama sebi,pa mi smo tamo frendovi.... A tvoji naširoko poznati čiviluci su predivni i originalni. Veliki pozdrav od Snežane iz Banjaluke. cmok